Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettryttaren
Läst 1836 ggr
FeliciaS
0

Thermoridbyxor?

Rider ni med thermoridbyxor under vintern? Vilket märke? Var har ni köpt dem?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

FeliciaS
0

Jag är otroligt less på att inte hitta ett enda passande par, har ett par CRW som jag köpte på Hööks för några år sedan men de är ju för små nu (och de har inga nu, kan tilläggas, annars var jag nöjd med dem). Nu är det däremot iskallt ute och jag måste verkligen få tag i ett par rätt omgående. Tips efterlyses! :)

Mvh Felicia

Taktur
0

Jag kör med vanliga termobyxor o under helly hansen kallingar fungerar alldeles utmärkt

Alex
0

Overall! Finns inget bättre, mycket smidigare än termobyxor och jacka på alla sätt och vis dessutom. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

selfrejection
0

Har ett par termobyxor från mountain horse som jag haft några år nu och dom funkar jättebra, man får plats med massor under! I vinter har jag också köpt en overall som funkar jättebra och håller värmen mycket bättre än byxor och jacka, så då behöver man inte har lika mycket under.

Maja
0

Jag har också ett par från Mountain Horse. Undebara, helskodda byxor som jag har bott i under vintern. :) Fick dem i julklapp för ett par år sedan, men de är lika varma än! :)

FeliciaS
0

Snön är (förhoppningsvis) snart borta så då kan jag lika gärna använda mina vanliga thermobyxor och köpa ett par nästa säsong ;) Att jag inte tänkte på det.

#3 Köpte precis sen ny jacka och då har jag inte lust att lägga ut massa pengar på en overall dessutom :P Men absolut värt att komma ihåg tills i höst.

#4 Var köpte du dem och för hur mycket?

Mvh Felicia

selfrejection
0

# 6 Fick den i julklapp i och för sig, men den är köpt på Hööks för 1500kr.

Killen
0

Jag har ett par från Horze, de har varit varma hela vintern, även vid 20 minus. Me like

kissmekate.blogg.se

monsterblom
0

jag har börjes egna termosar, håller värmen super! kostade inte mkt heller.