Film på Solon...
Det är knappt jag vågar visa den här eftersom jag är rädd att bli sågad..
Samtidigt skulle jag kunna behöva lite hjälpsamma tips..
Arbete med Solon. Han är visserligen bara 2 år men jag är ändå av åsikten att det är lika bra att börja tidigt med sådan träning som inte belastar kroppen och skelettet. (mer än vad som är naturligt vid lek osv förståss) Och för att han ska ha något att tänka på. Han verkar faktiskt mycket piggare och lekfullare i hagen mot de andra två efter att han fått komma ut och göra något, tex detta eller gått som handhäst :)
Jajja.. filmen iaf.. var snälla..
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Förstår inte varför du skulle bli sågad av denna video :)
Det ser bra ut för att vara 2 år tkr ja.
Du kan ju börja löslongera och försöka komminucera med honom? :)
Det ser bra ut! Kul att kunna följa och se hur han utvecklas, det kommer att vara kul i framtiden! :)
Hur ofta tränar du honom så här (möjligt att du sade det i videon men mitt minne är kort ;))?
:)
Har ingenstans att löslongera, sen är det väl inte mer kommunikation än detta heller?
Det är väl 3gången vi provat något liknande, när jag filmade, har då varit utspritt över ett par månader. Men tänkte jobba lite mer regelbundet med honom nu. Fast jag skulle bwehöva fler lektioner för att veta hur jag ska fortsätta…
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#3 Såklart det är kommunikation det här med ;)
Menade att du kan vidare utveckla det, eller hur man nu ska säga :)
Men det ser verkligen fint ut. Han är supersöt, Solon! :)
Är ju ny här på iFokus så jag har ej sett det här förrän nu.
Men det ser fint ut tycker jag. Kan inte se någon nackdel i att låta unghästar göra enkla arbetsövningar från marken. Bara man håller rätt nivå på övningarna och kräver lagom. Han verkar ju lyssna fint och det ser positivt ut tycker jag. Lycka till!
MVH.Carro.
PS! Bor Du i Skåne. Eller?