Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikett: allmänt
Läst 1123 ggr
Maja
0

Hur hittade du din häst?

Ja, hur hittade du din häst? Var det genom en annons i en tidning, en internetsida, en turridning eller någonting annat?

Det kan gälla din egen häst, medryttarhäst, sköthäst eller vad för "typ" av häst du än har.

Maja
0

Jag hittade mina nuvarande medryttarhästar genom internetsidan blocket.se. :)

Alex
0

Genom ett jobb på Island.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

selfrejection
0

Min medryttarhäst hittade mig, eller ägaren gjorde det :p En tjej jag red med slutade rida sin medryttarhäst och jag hade ingen just då, så då frågade ägaren om jag ville ta över :)

Min "tahandom"-häst, som kastade av folk så ingen ville rida honom, blev jag också tillfrågad av ägaren att prova att rida för att se vad han gjorde. Inget mer drastiskt än att han la sig ner skedde, så jag fick fortsätta rida honom :)

Killen
0

Genom en annons på hastannonser.se, fast det var ang en annan häst som jag då åkte och provred och sen fick provrida honom och blev fast!

kissmekate.blogg.se

Ofelia
0

En hittade vi på Bukefalos annonssida. En annonserade vi på häst köpes. Den sista hittade vi på Slätterne gårds hemsida.

HeidiH
0

Har för mig det var på hastnet.se. Köpte mig en lite "otursfågel". Köpte henne för ett år sen, och hon har stådd skadad i drygt 6 månader och kommer troligen stå ett tag till. Till snön är borta, då får jag börja komma igång igen!

Aetlun
0

i framtiden när/om det blir hästköp kommer jag att handla av kvarnbacka. =)

HeidiH
0

Ja, det var jag oxå inne på!!