Äntligen
Jag ska få komma upp på en hästrygg .:) Har inte ridit på 3 år och nu äntligen ska ja få göra det. :) dock ingen ren islandshäst utan korsning island och varmblod. har både tölt och pass. Men endå :) Ska bli så skojj.
Var bara tvungen och skriva av mig :) Kort ska tas de lovar jag.
Härligt! Intressant korsning dock…
Men bilder hoppas jag du tar!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Oj, det var mig en speciell korsning. Jag har sett en sådan på bild någon gång, men aldrig i verkligheten!
Hoppas att det går bra! Du får berätta hur det var sedan! :) Väntar med spänning på bilderna! :)
Blev tyvärr inga bilder. Min telefon strejka på grund av kylan. Men töltade, travade, galopperade :) Är skitnöjd nu men börjar få lite ont i benen :) Men ja kan ge er hemsidan så kan ni spana på de hästar jag red, för efter lite mer än halva turen bytte jag och en tjej häst me varan så från 145cm i manke som barona är. så fick ja hoppa upp på julia som möter lite strax över 163cm i manke. Va ju lätt upp (stod på en timmertrave) men va värre ner. hihi
http://www.dalskogshastohundcenter.se/hastarna.html
Ni får leta upp barona och Julia De är där. :)

Kul :)
kissmekate.blogg.se
Ja de va roligt, fast ja fick rida stor häst. :) men den stora hästens galopp va inge rolig, föredrar den lite mer runda ponnygaloppen. :)
Haha, usch, jag sätter mig inte på någonting över 150 cm. ;) Men vad kul att du tyckte om det!
Hur var tölten då? :)
Den var väldigt travtaktig, kändes så tydligt fast jag inte ridit på så länge. :) Hon är även en av få hästar jag har kunnat sitta ner på i traven, :) har jättesvårt för de. på stora hästen kunde ja inte hur ja än försökte.
Jo jag är ju egentligen livrädd när de gäller stora hästar. så ja vet inte ens hur ja blev övertalad. :)
Men den ridläraren ja har nu har jag haft när ja va liten :) Hon kände igen mig första gången ja åkte dit ut hihi va lite roligt, hon va en av mina favortilärare då. :)