FILM AV ELDFARI
tok en liten film av Eldfari i dag dag jeg trenet tölt och galopp.
filmen er lite uklar sen den var tatt med mobil
han har blitt så mycke mycke bettre bare på kort stund jätte duktig er han
er det ingen som vill kolla på Eldfari
Länken fungerar inte.
hva fungerer den inte
Nu funka det, Han är verkligen fin, kan dock inte säga så mycket om gångarterna då jag inte är så duktig på att s eom det är taktfel och sånt. Men underbar häst.
Tyvärr kan jag inte se någon större skillnad sen tidigare, takten är densamma och han är fortfarande spänd. Dock är det mer fart på honom nu, vilket ju är positivt! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jo han har lagt av sitt grisepass men han har en snab tölt eller han tölter andeledes enn Filma sen hon er en 4 gjenger och eldfari er en 5 så hans tölt har mere flyt och han er snabbere
kansje litt vanskelig och se sen folmen er inte den beste men man kjenner det når man sitter på han.
skal prova och ta en bedre film av han i morgen med mitt kamera så kan jag legge den ut.
å sorry mente du han var spent i tölten kansj?
jag undrar moste jag legge ut filmen på yout för jag kan vise den her?
eller er det an annan måte jag kan gjöre det på.
jag har en film av min trenar rider Filma men jag har inte lyst til och legge den ut for hele värden
Tror du måste lägga ut den på youtube eller kanske photobucket, vet dock inte om de har filmformat.
ok
Jag har inget mer att tillägga, men jag tror nog att han kommer att bli fin! :)
takk ja han trenger bare tid han er ung 
Var han 4 eller 5 år? :)
han er 5 eller han blir 6 år i april så han er ung.
skulle ha filmet han i dag men fant ut at han heller hadde godt av och få ha kul i skogen sen det kom ny snö i natt och han elskar och buse i snöen.
jag bare elskar Eldfari han er min beste venn inta alle man kan longsera uten line och si galopp så går han i galopp trav och han travar.
han vill bli flott når han blir trene noe mere och får noen år til på seg.
han lingnar sin pappa med lokki man.