Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettislandshäst-ifokus-tävlingar
Läst 1482 ggr
selfrejection
0

Fotoutmaning #4: Höst

Det här är en fortlöpande utmaning där den som vinner, vinner äran och är den som kommer "hålla" i nästa omgång fototävling. det vill säga komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats samt publicera det.

Alla bilder med temat är välkomna bara de har islandshästanknytning.

#4 - Höst
#3 - Skog
#2 - I Stallet
#1 - Tölt

REGLER:

Posta ett foto som du själv har tagit och tycker passar in på temat. Lägg gärna till information om var, när och hur. Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.

För att få vara med måste du vara medlem på sajten. Tidigare publicerade bilder är helt okej!

Utmaningen pågår i 7 dagar, Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt första, andra och tredje val!

Posta ditt bidrag innan 25 oktober kl. 23.59.

Med vänlig hälsning Frida

Maja
0

Åh, höst! Vilket bra tema, nu när löven har blivit röda och gula! =)

Tyvärr står jag ju utan häst för tillfället, alltså utan tillfälle att ta höstiga hästbilder, men jag ska leta om jag inte kan hitta en gammal höstbild.. :)

740tjejen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild på mig och eldur, Våran fjärde uteritt utan annat hästsällskap men sambon gick med så kunde fota oss. Gick jättebra. Denna dag hade vi ridit i 2 timmar. Hur mysigt som helst. Förutom att han blev väldigt stark i galoppen.

Alex
0

Härligt tema!

Jag bidrar med en bild på Draumur frá Minni-Borg.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

Jag hade visst en höstbild! =)

Denna bild föreställer Dúfa, en av mina gamla medryttarhästar. Den togs innan jag red på henne för första gången sedan hon har stått i ett par månader på grund av fång, så hon var riktigt pigg!

selfrejection
0

Nu är det bara några få timmar kvar tills tävlingen avslutas.