Bilder - Hrimfaxis hösttävling 26/9
Jag var och fotograferade under Hrimfaxis hösttävling på Göranstorps gård i Nora nu i dag (lördag, 26/9). Kanske var någon här inne där och tävlade, eller vet någon som gjorde det, och är intresserad av bilder?
Bilder från tävlingen kommer att komma upp på min hemsida inom de närmsta dagarna!
MVH Lina Lindegren
www.linalindegren.se
fotograf@linalindegren.se
Åh, wow.. Jag skulle ha ställt upp där faktiskt. Hade planerat det för ett par månader sedan, men tyvärr hann hästen säljas!
Ska bli kul att kika på bilder därifrån! :)
#1 Ajdå!
Hehe, tyvärr fick mina planer om att lägga upp bilderna på hemsidan ändras sen jag upptäckte att jag har strax över 800 bilder med mig hem från dagen, och att gå igenom och redigera alla lär ta alldeles för lång tid, tid som jag inte ens har.
Så är du intresserad av bilder får du gärna mejla mig på fotograf@linalindegren.se med en tydlig beskrivning av ekipaget så kan jag mejla över provbilder!
Om det är intressant kanske jag kan slänga in några bilder i den här tråden sen när jag har hunnit redigera lite, om ni ändå vill se 
#2 - Du har mail! 
Vill gärna se de bästa bilder här inne. :)
Ja vore roligt att se några bilder här i alla fall, om du orkar? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
De bilderna jag fick se på mailen var jättefina! Men så är jag ju så superkär i hästen så.. ;)
#6 Vilken häst?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#7 - Fagur från Snararp. Det är bara någonting med honom som jag gillar. :P
Just nu har jag lite mycket med annat, men om jag får tid över någon gång ska jag försöka komma ihåg att slänga upp några bilder här! 
#9 Låter bra det! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag var där på söndagen, ni kan se bilder på www.virvelfoto.se.
Fagur är riktigt snygg, ska bli kul att se hans bedömning nästa år.