Bilder på era hästar!
Det skulle vara spännande att få se bilder på alla era islandshästar, så bombadera tråden med fina bilder! =)
#4 Självklart. 
Han är fin. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#29 - Åh, det där såg mysigt ut! =) Och jag som inte ens gillar snö.. ;)
Sólon som jag köpte på auktion i lördags :)
Ett år och hingst än så länge…

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Edit: Trodde du hade glömt Släp 

#37 så klart jag inte skulle göra ;D Men tänkte att jag måste ju spara det bästa till sist vettu ;) Hihi
#36 - Oj, vilken snygging! Vad är det för stam på en sådan herre? :)

Himla fina hästar ni har! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Först en bild på Skolli som jag lånade under en period förra året. Måste säga att jag saknar honom mycket. En trevlig herre.
Går inte särskilt snyggt här men har inte så många bilder på honom.
Sen har vi Faxi och Mestur. Faxi är min fastershäst och jag är långtidsfodervärd åt honom. En väldigt välutbildad gubbe.
Mestur är skimmeln och på bilden tre år och hingst. Snygg som få tycker jag då xP
Sen så har vi gammelgubben. Saknar honom trotts att det snart är 1,5år sen han försvann. Min första häst. Helt otroligt hyperpigg, känslig och förstörd var han när han kom. Skrämde ihjäl mig totalt. En av de få hästarna jag kännt att vi varit en när vi jobbat ihop.

Här är mina islänningar. Det är Móa (mor ,gulbrun) och Blædis( dotter) född 2008.
+ så har jag två shettishingstar och ett halvblod
#54 - Ska han säljas? 

#58, mmh "/ Caroline är gravid, ska ha barn i januari, och det var ju tänkt att hon skulle börja träna och tävla honom, men det går ju inte nu ^^