Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikett: allmänt
Läst 1012 ggr
Maja
0

Om du fick ändra en sak?

Om du fick ändra EN sak med din häst - vad skulle det vara då?

Färg? Högre mankhöjd? Kön? Att fyrgångaren blev femgångare (eller tvärtom)?

Killen
0

Att han inte var så svårfångad

kissmekate.blogg.se

Zorrbert
0

Valtyr: Bli frisk!! 

Saevar: den dumma hästen blev svart, varför kunde han inte blivit black som sin far, rödblack, brunblack eller musblack hade vart snyggt, älskar blackar, sen kunde han gärna fått ha sin brorsas och mammas man. I övrigt är jag nöjd <3

Katla: kunde gärna fått bli sådär en 5 cm större, pytteponny :P

Lajban:)
0

Sörli: Bli svartskäck istället för svart

Hästar och kaniner är livet Hjärta

Simlover
0

Min tjej kunde ha blivit 5 cm större och lite lättare i hanteringen :)

P4go
0

Kunna rida ut utan något som helst problem. 
Vilket inte går nu utan att behöva vara beredd på att han ska dra hela tiden.. 😐

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

Pia-Lena
0

Att han inte var så foglig.

kvekki
0

Kveikja : Att hon skulle ha lättare för tölten Meyja : Hon är som sin mor men har lättare för tölten! Rá: Att hon hittar en fantastisk trav för att komplettera sin fina tölt och pass Snöggur: Att han hade en alltid fungerande broms… Andi: Att han var frisk! Tycker det är lite kul att jag betäckte Kveikja med en femgångare och har fått en liten kopia med massa tölt och dessutom pass. Lite mer egen vilja framåt oxå! Blev perfekt!

PugBull
0

Jag skulle i så fall önska att min tjej var 5-10 cm högre i mankhöjd! Inte för att det egentligen spelar någon roll, hon känns inte liten att rida, men det ser hemskt ut när jag ser bilder på oss…

hästtoken
0

Att Isak var liiiite mindre. Han är stor ca 143 cm i mkh, men jag är liten 155 cm.

Och att Thor ville Travaaaaaaaaaaa!

IsisMylla
0

Myllan : Skulle nog ändra färg så hon blev skäck och lite piggare.

Tanten : Att hon blev lite piggare och inte var så sur hela tiden.

Funny : att hon var lite lydigare och inte alltid drar iväg.

Killen
0

Så skönt att min häst nu har ändrat sig helt och är inte svårfångad längre (vilket var det jag ville ändra på) :-)

kissmekate.blogg.se

jagga-ewe
0

Första tanken var att hon skulle sluta vara sån surmärr, men å andra sidan är det en del av det jag älskar hos henne. Vi är så lika… =)

Så, jag skulle ta bort hennes hårömhet, det är förbaskat opraktiskt med en vinterpälsad isis som tycker att det luggas överallt.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Alex
0

Ómega: Bort med allt det vita! Eller ja, det på huvudet skulle hon kunna få behålla, men hon hade gärna fått bli svart istället för svartskäck. Annars verkar resten vara precis som önskat! Något större chans för svart på nästa, bara att hålla tummarna… ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst