Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettallmänt
Läst 625 ggr
Maja
0

Priser på tävling

På en del tävlingar kan man, utöver rosetten, vinna priser i form av en påse hästgodis, en grimma, ett ridspö eller liknande. Vad har ni fått för pris och vad vinner ni helst?

Zorrbert
1

På vintermästerskapen vann jag prispengar, väldigt trevligt :) dom gick till kurser. Men det är ju väldigt få tävlingar som kan ha prispengar.

Nu på Dyggur vann jag presentkort på deras aktiviteter, jätte bra för jag kommer tävla där fler gånger och då behöver jag inte betala startavgift nästa gång.

Presentkort på hästbutiker är också uppkattat, har vunnit på agerats bland annat.

Täcken är också bra, jag behöver aldrig köpa fleecetäcken för att ha i transporten :P

har vunnit saker till hästen också träns, grimmor, schabrak mm :)

Toltaren
1

Har vunnit grimmor, täcken, foderprover, kläder, spön, hästgodis, armband och massvis med annat. Min favorit är definitivt när jag vann mitt första täcke! Och även när jag vann en "goodiebag" från ST Hippolyt med rabatt på foder, snygg tygpåse och lite annat smått och gott i.

Har även vart med och sponsrat tävlingar med fotografier till vinnaren, alltså vinnaren fick ett presentkort på en utskrift hos mig.

Maja
0

Täcken är bra! 😃

#2 - Smart idé med fotografier - det är jättekul!