Jag hade inte så mkt mål det här året för Vallen blev ju skadad, men Frökken fick hoppa in lite hips som haps och det gjorde hon bra, jag är mer än nöjd med vad hon presterat :)
#1 - Och det gick ju inte dåligt det heller! :-) Håller tummarna för att du och Valtyr är tillbaka snart!
Nej verkligen inte :) I april har det gått ett år så då borde han bli bra.

Både ja och nej. Vi har förbättrat våra poäng men även sänkt dem. Vi SM kavlade inte men jag startade aldrig i ett SM kval så det är därför. Bonus var att vi blev Stormurmästare (klubbmästare ) 😄
kissmekate.blogg.se
Jag red in Gláma helt själv :D en otrolig känsla och stolthet måste jag säga! Aldrig ridit in en häst och aldrig haft unghäst innan henne. Är mycket nöjd med resultatet! Under 2015 ska hon töltsättas, ska även töltsätta mitt nya sto och valacken ska få jobba på sin trav och galopp. Har vi tur kanske man kan få tävlat något också :) det är ju drömmen! Men är så rädd och osäker
Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter
#3 - Håller tummarna för er!
#4 - Kanske blir ett nytt SM-försök i år? 🙂
#5 - Så kul att det går bra för dig och alla hästarna! Klart du ska ut och tävla - det är jättekul! Heja, heja!
Haha va kul att läsa! Tack för länken Maja :D Lite hade jag i alla fall uppnått! Vi kan rida ut själva i skogen, och vi har alla gångarterna på plats! Liiite bättre kondition och lite mer muskler, och bättre balans, men det måste vi jobba på lite mer :)
Jag hade som mål att våga tävla en första gång. Det målet nådde jag! Gjorde dessutom om bravaden innan året tog slut. :-D