Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikett: allmänt
Läst 1475 ggr
Smultronkaka
4

Svensk Hólar tjej :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan :) Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige. Här på Island börjar vinter vindarna och snön komma i takt med att dagsljuset försvinner mer och mer. Jag heter Linda Gustafsson och kom till Island för ungefär 2 år sedan för att jobba med hästar .. stora drömmen ;). Det ena ledde till det andra och månaderna gick. Jag fick  jobb hos en topptränare och efter ett halvår där bestämde jag mig för att söka till Islandshästutbildningen på Hólar! Och se på tusan, jag kom in!!  Nu har jag startat en blogg där ni, mina kära islandshästmänniskor, kan följa min vardag och få färska tipps från min vardag i både ridning, och träning.  Och givetvis mycket mer om livet och äventyren här på Island.  Låter det intressant? gå då in på www.lindu.blogg.se och kika vettja :) Bloggen är mestadels på engelska, då jag vill ha en internationell blogg. Driver du en intressant och rolig islandhästblogg?  Har du speciella frågor om Island eller vill ha tipps på allt mellan resor inom Island och ridning, tveka inte att höra av dig! :D
Kram // Linda Gustafsson

Maja
0

Åh, vad kul! Jätteroligt! Ska absolut följa dig! 😃

Du kanske till och med är intresserad av att skriva en artikel här till Islandshäst iFokus om hur din vardag ser ut? Alltid kul med sådant! 🙂

Smultronkaka
1

Vad roligt! :D Ja, det skulle jag kunna helt klart kunna göra! Har väldigt mycket prov och inlämningar just nu så artikeln får då vänta någon vecka tills det lugnar ner sig ;) Kram

Maja
0

Låter toppen! Vi kan ju höras om det! 😃