Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikett: allmänt
Läst 627 ggr
thicha
0

Hjälp med mina hästar?

Nu har min kropp kollapsat och mina 4åringar står i hagen och rids inte, har inte en ända medryttare och jag vet inte vart jag ska ta vägen, har satt ut en av mina blivande tävlingshästa på annons nu. Finns det någon här som kanske skulle kunna hjälpa mej med tex ridningen för att hålla igång dem? eller vad gör man?? lämnar ut på foder??

Maja
0

Jobbigt! :-( Lämnar ut på foder? Säljer? Skickar på vidareutbildning? Ställer på vila? Du får känna vad du vill och tycker är den bästa lösningen. Det beror ju helt och hållet på hur länge det dröjer tills du är "tillbaka", vad du känner att du klarar av etc. Jag hoppas att du mår bättre snart!

thicha
0

Ja nu är det ju vila eftersom jag inte okar med mer än att se till dem, har annons ute på mitt sto men man måste ju hitta en som vill sattsa på att tävla i 5g också…

Fodervärd är inte lätt att hitta nära mej annars hade det varit de optimala.

Håller på att lämna ut hundarna på foder iaf, Kan ta lång tid innan jag är tillbaka eftersom jag varit hos reumatikern två -te ggr och jag får ingen hjälp.

monica.hellberg.westman@telia.com
0

Hej

Synd att vi har en valack som vi måste sälja först. Har en dotter som gärna rider 5-gång också men jag vet inte riktigt hur hennes planer blir nu. Hon gick just ut Wången och satsar på att försöka jobba ett år innan Hippologen. Var i landet bor du?

thicha
0

#3 Okej, vi bor utanför Uppsala.