Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettoff-topic
Läst 904 ggr
Maja
0

OT: Andra djur?

Har ni några andra djur än era islandshästar?

kvekki
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två hundar och en pisekatt! Och två pilgiftsgrodor! Skall försöka få in bilder på dem…(förhoppningsvis i samma inlägg)

kvekki
1

Lyckas inte så det får bli fler inlägg… Min katt Sjöblom (döpt efter en vän som gick bort i cancer)

kvekki
0

Och en av grodorna, av arten Phyllobates Vittatus Troligtvis får jag två grodor till om några månader! Fast av en annan färgglad art ur släktet Tinctorius.

[Smári-Alva]
0

Jag har fyra hundar Ninja och Lucky som är shibor och sen Bonni och Doris som är chihuahuaor, en katt som heter Kitty och hon är birma och siames blandning. Två leopardpardgeckos som heter Lilly och Flawa, tre dvärghamstrar, fem marsvin som heter Olympuz, Aranko, Ganalf, Nancy och Sally. Och fem fiskar. Det var nog allt😊

Maja
0

Jag äger inga andra djur. Drömmer om en hund längre fram, men den chansen finns inte som jag bor nu.

Alex
0

Nu har jag ju visserligen ingen häst för tillfället, men inga andra djur heller. Har haft en hel del tidigare dock, hade hund när jag hade häst förut och hund finns i planerna igen. 🙂

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Killen
0

Jag har hund, sköldpadda, katter och kaniner utöver hästen

kissmekate.blogg.se

PugBull
0

Jag har 1 islandshäst Hera och 5 mopsar 1 engelsk bulldogg, 3 katter 1 hamster och ett akvarium :)

jagga-ewe
0

Isis-märr, liten katt-tjej, två marsvinskillar och akvarium m ett gäng guppys :)

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

selfrejection
0

Egentligen har jag en katt också, men hon har fått flytta hem till min mamma av olika anledningar.

Silvercore
0

Jag har mina två isisar, två katter och två marsvin :) Hemma på gården har vi fler hästar, getter, katter och höns!

Ysselini
0

2 isisar, 1 WM-ponny, 4 getter, 2 hundar, 4 marsvin, 8 katter

panini
0

Nu har jag ingen häst, utan är medryttare. Men de djuren jag har hemma är;

1 Hund: Shetland Sheepdog

5 Katter: 2 Cornish Rex och 3 Ragdolls

15 Vintervita dvärghamstrar

2 Guldhamstrar

18 Gerbiler

thicha
1

Utöver mina tre hästar så har jag en amerikansk bulldog och en fransk bulldog.