Mål 2014
Nu är det inte många dagar kvar på år 2013! Jag tycker att året har gått jättefort!
Har du satt upp några mål inför nästa år? Berätta om dem! Vad vill du uppnå under 2013?
- Nå över 5.0 i V5?
- Kvala till SM?
- Få unghästen inriden och klar?
- Sälja din häst?
- Köpa en ny häst?
Kanske kvala till SM beroende på hur mycket tid jag har till träning. Vet dock inte om jag kommer tävla SM, ska till island i sommar så det kanske krockar..
#1 - Vad ska du göra på Island? :) Jobba?
Jag får se om jag kanske stannar en vecka extra och jobbar, men planen hittills är bara att åka runt med familjen och se oss omkring. Så ska vi såklart på landsmót ;)
Mitt mål är att fullfölja inridningen av mitt sto!!! Att kunna rida ut ensam på skogsturer, utan sällskap och att få henne musklad med bra balans och kondition!
Sen är det gångartsträning som gäller, skritt, trav, galopp och tölt! och vila mellan varven!
Har stora förväntningar och tror att 2014 blir ett bra hästår! 😃
Helt klart att få min häst frisk och sedan hoppas jag även på att vi får komma ut på tävlingsbanan, Island blir det nog också nästa år :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
Och jag knogar vidare med att få Jupiter att bli en stark och glad häst. Muskler blir nog fokus för nästa år.
Jag vill varar med på min första hopptävling
Att Freyfaxi i första taget ska bli frisk! Och att vi ska kunna träna igen som vanligt! :)
Att jag och Fagri ska delta i vår första tävling :)
Att jag ska köpa Duna (hon är min foderhäst just nu) och att vi ska delta i vår första tävling. :)

Att förbättra våra poäng. En dröm vore att sm kvala i PP1 Men framförallt, att ha kul :-)
kissmekate.blogg.se