Önskelista 2013?
Önskar ni er någonting hästrelaterat till julen? Vad i så fall?
Oj oj oj! Önskar mig faktiskt bara häst saker ;) Bl.a. Ridbyxor, ridskor, grimmor och grimskaft, olika borstar, ryktväska, ridstrumpor, ridvantar, tyglar, schabrak mm! :) Önskar mig faktiskt en sak som inte är hästrelaterat! En katt almanacka där pengarna går till olika katt organisationer beroende på var man köper den :)
Jag önskar mej en isis till ;)
Jag önskar mig en del hästrelaterat, mestadels utrustning. Men främst önskar jag mig pengar så jag kan va med på Hinni-kurs igen. Måste väl ses som hästrelaterat om nåt… :)
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

En till häst (å jag vet precis vilken). Annars så nej… Men tackar aldrig nej till täcken, schabrak , boots osv 😄
kissmekate.blogg.se
Ja en häst hade man ju velat ha.. Var man ny skulle få pengarna till att ha råd med den.. 0:) Men jag sa faktiskt till mamma att i år så ska jag ha allt jag önskar mig! Önskar mig endån inga dyra grejer så vi får se ;P
Jag, som har vissa shopaholic-drag, önskar mig inget hästrelaterat alls. Känns jättetråkigt men jag har kommit till den gräns där jag inte längre behöver någonting hästrelaterat! Jag önskar mig istället vanliga kläder och icke hästsaker.. För det brukar jag inte lägga pengar på. Däremot har jag köpt hästrelaterat till min sambo! Han skall få en vindtät tröja/jacka från N66.
Jag kommer nog inte få så mkt julklappar i år, min snälla mamma har låtit mig låna pengar till en ny häst :D men det är ju bästa julklappen ändå :)
Bomlös sadel och en Eric Le Texerant sadelgjord och boots såklart! :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
Pappa betalar min häst så har inte önskat något :)
Min mamma har tydligen redan köpt en julklapp till min häst, vad det är vet jag inte :)
Täcken är alltid bra att ha för min häst är en täckes strimmel maskin
Jag önskar mig ett riktigt bra bett :)
Önskar mig nästan aldrig något, bara om jag känner att jag behöver det eller om någon verkligen vill veta. Gillar överraskningar ;)