Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettannonser
Läst 927 ggr
FridaW
0

Fotografering

Hej!

Mitt namn är Frida Westergren och jag är en fotograf med säte i Göteborg. Söker just nu hästar att fotografera för utökning av min portfolio. Jag har körkort och tillgång till bil och kan ta mig till fotograferingsplatsen utan problem.

Bildexempel från tidigare fotograferingar hittar du här:
http://www.fridawestergren.com/layout2014/images/images.html

Kontakta mig för mer information.
info@fridawestergren.com | www.fridawestergren.com

Hälsningar Frida
fridawestergren.com

Jenniki
0

Vilka fina bilder du har tagit ;) Synd att jag bor i Stockholm annars skulle du ha fått fota min islandshäst :)

FridaW
0

#1 Tack så mycket, kul att du gillar bilderna! :) Synd att du bor så långt bort annars hade jag gärna kommit och fotograferat.

Ett litet tillägg till #0: Med fotograferingen kommer det även ingå tre webbilder och en högupplöst digital bild.

Detta erbjudande är aktuellt 1 december - 31 januari.

Hälsningar Frida
fridawestergren.com

jagga-ewe
0

Hur långt kan du tänka dig åka och vad tar du betalt?

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

FridaW
0

#3 Jag inte betalt för själva fotograferingen då syftet är att utöka min portfolio med nya bilder till nästa år.

Resekostnad tar jag endast betalt för om jag behöver åka en längre väg med bil på grund av dålig busskommunikation och då tar jag betalt för bensinkostnaden. Är fotograferingen däremot inom Västra Götaland där det finns bra buss/tågkommunikation mellan Göteborg och fotograferingsplatsen så kommer jag inte ta ut någon extra kostnad.

Hälsningar Frida
fridawestergren.com

jagga-ewe
0

Okej!

V:a götaland är det, o får jag bara ordning på min förb…e bil kan jag hämta i Skövde. Bussar finns, men… Västtrafik är inte lika glada i oss på landsbygden som de är i de som bor i stan kan vi ju säga. :) Regionen-runt-kort kostar 260:- för ett dygn.

Jag har en liten Isis-märr som står i ett lösdrifts-stall. Tror nog det kan va fler där som gärna skulle få sina hästar fotade.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

FridaW
0

#5 Regionen-runt-kortet är sjukt dyrt, men är tvungen att köpa det då jag studerar och behöver åka en bra bit för att komma till skolan. Kan därför åka längre sträckor med buss/tåg utan att ta ut någon kostnad för det. Det är synd att busskommunikationen inte fungerar så bra på landsbygden, men det går säkert att lösa på något sätt :)

Låter jättebra! Du får gärna mejla mig på info@fridawestergren.com om du är intresserad så kan vi fortsätta diskussionen där.

Hälsningar Frida
fridawestergren.com