Egna hästar?
Har ni några egna isisar? Hur många? :)
Eller är ni medryttare? Rider ni på ridskola? Hos en vän? Rider ni inte?
:)
Jag har ett Islandssto, det är min första egna häst, Hera :) Har tidigare varit medryttare på 2 isisiar ett sto och en valack. Tidigare har jag haft en ponny på foder, varit medryttare på ett par ponnys och gått på vanlig häst ridskola :)
Jag har en egen häst :)
Jag har två egna islandshästar, och min familj har flera :)
Jag själv rider hos en vän, men jag är medryttare till två av hennes hästar. Ett sto och en valack :)
Jag har samlat på mig 5 egna hästar… Lite i överkant men två är unghästar så det funkar änsålänge… Jag har en medryttare som rider två av hästarna.
mitten av December kommer min tredje häst hem till gården, har två medryttare eftersom jag har led reumatism så jag tampas med fruktansvärd smärta så jag vet inte när eller om man ska ta ett tungt beslut?
Jag har en issis valack på 4 år. Han är min första egna häst och även den första islandshäst jag rider på som är mer än en`` 3 gångare´´. Jag jobbar idag i ett tävlingstall med halvblod. Har innan ridit på ridskola och haft många foderhästar och medryttarhästar.
Jag har just nu 4 hästar, men 2 ska säljas och ev kommer jag köpa en till.
Jag har 2 egna. Skulle gärna skaffa en unghäst också.😉
Egen häst sen midsommar. Var medis på henne innan dess, några månader. Har ridit på isis-ridskola drygt två år men hållt på med hästar i närmare trettio år.
Skulle kunna tänka mig att köpa en isis till, en lite större och mer lättriden som maken o trollen kunde ha mer glädje av. Min kära märr är lite för "märrig" och besvärlig. Takes one to love one… :)
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet
Hade två, men sålde den ena igår :'( snyft….min klippa <3 Nu har jag iallafall en glad och sprallig 4 åring :)
Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter