Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikett: träning
Läst 1027 ggr
Maja
0

Vem tränar du för idag?

Vilken/vilka tränare tränar du för i dagsläget?

Zorrbert
0

Jag har tränat för dessa:

Ylva Hagander 2-3 lektioner under 2010

Jaqueline Wahlström 4-5 lektioner under 2012

Johan Häggberg regelbundet samt SIFs avelsvisarutbildning sept 2012 - augusti 2013

Hinni Sigurdsson 2-3 gånger under SIFs avelsvisarutbildning

Nina Bergholtz 2-3 gånger under SIFs avelsvisarutbildning samt hennes exteriörkurs.

Tycker att alla har varit bra på olika sätt, tror också att det är bra att träna för flera olika bra tränare och fylla sin verktygslåda med flera olika tränares metoder :)

När hästarna är mer igång hoppas jag på att jag ska få plats hos Johanna Elgholm så jag kan testa henne, hon verkar väldigt skicklig och bor nära samt har bra banor :)

Louise L
0

Jag tränar enbart för Pia Paulsen idag. En helt fantastisk människa! Önskar alla människor red centrerad ridning.

Har tränat för Sigfus Sigfusson och Johann Fridgiersson. Tycker att Johann också är enormt duktig på det han gör och väldigt duktig på att lära ut. Nu har jag precis köpt mig en hästtransport så ser fram emot att åka ut och träna en massa! Så kom med massa bra förslag. 😃

[vretenskaniner]
0

I dagsläget är det Peter Häggberg, är grymt jäkla nöjd! Kommer inte byta i första taget direkt.
Dom jag har tränat för är:
Caroline Agerhill
Johan Häggberg
Gudmundur Einarsson
Erik Andersen

Maja
0

Jag har nyligen börjat träna för Christian Lindberg med fokus på centrerad ridning. En alldeles underbar tränare!

Tidigare har jag tränat för Alexander Nilson, men det är lite väl långt till Örebro nu… ;)

Killen
0

Heléne Blom!

kissmekate.blogg.se

Silvercore
0

Madelen Johansson på Ödegården, verkligen superduktig! Jag har utvecklats mycket som ryttare tack vare henne.

blåbärspajen
0

Heimir Gunnarsson och han är den bästa jag tränat för.

Allt faller på plats direkt och blir så enkelt :)

jagga-ewe
0

Jag rider mest för Elvar Aúgustson som äger stallet där jag har hästen. Vi har dock varit på en kurs för Hinni Sigurdsson och hoppas kunna komma med på nästa sådan kurs igen. Står som första reserv om nån avbokar.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

panini
0

Tränar faktiskt bara för min kompis ;) Jag har nästan alltid varit och ridigt hos henne och vi gör alltid mer enklare saker. Men hon har ridigt nästan hela sitt liv och hon tränar just nu också för en tjej, ska fråga va hon heter ;)

glaesir76
0

Rider regelbundet för Ulrika Fröding, en suverän tränare med inriktning centrerad ridning.