Islandshäst iFokus

Islandshäst

Etikettträning
Läst 559 ggr
[tlundegard]
0

Dagsläget

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Såhär ser vi ut i dagsläget! :) Eftersom att jag pluggar så jobbar mamma med mjukgörande under veckorna och det har verkligen gett resultat! Sedan så kommer jag hem på helgerna och jobbar mer med samling.

Han bär sig mycket bättre i tölten nu, jobbar mer med baken och går mer upp-framåt. Vad tycker ni? :)

[tlundegard]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ett på bara tölt..

Zorrbert
1

Tycker att ni är duktiga, men det har jag alltid tyckt :) Vilka tränar du för? Är sugen på att testa lite nya tränare och fylla verktygslådan ännu mer :)

Josefineep
1

Urtjusiga!!! :D Han är så himla flott!

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

PugBull
1

Det ser jättefint ut!!! :) kul att få se lite film!

[tlundegard]
0

#2 tack! Du vet att jag tycker detsamma om dig och valtyr ;) just nu tränar vi inte för någon, men i somras tränade jag för en mindre känd dressyrryttare. Det gav massor! Sedan så är det ju Ia Lindholm och Johanna Elgholm som gäller för mig som islandshästtränare :) Tack till er andra! :) Vi jobbar på med bakkärran och lösgjordheten ;)

Maja
0

Ser fint ut! :)

Och ja, jag ska fortfarande kidnappa dina hästar någon gång när du minst anar det… ;)

Zorrbert
0

Tack så mycket :)

Johanna ska jag testa så snart hästarna är mer igång igen, har velat prova henne länge och hon bor ju inte så långt bort.

Ia hade ingen plats sist och jag har hört av en annan som ville träna för henne att man måste betala för många lektioner på en gång? det funkar ju inte riktigt för mig eftersom jag inte har ett lager med pengar att lägga på träning tyvärr, måste dela upp det alt eftersom :/ Tycker annars hon verkar bra.