Föl
Äntligen kom mitt lilla hjärta till världen! Den 18 juli 00.03 föddes en svart liten tjej. Stoet droppade mjölk från juvret under kvällen och då misstänkte jag att det var på gång så vi höll koll under hela kvällen med jämna mellanrum och fick faktiskt vara med när det var dags! Jättehäftigt att få vara med när första egenuppfödda fölet föds :)
Hon har inget namn ännu men det jobbar vi på, tips tas tacksamt emot 😃

Så fin :-) Är inte så bra på namn, kanske Ängla eller Paradis? Gillar även namnet Arwen
kissmekate.blogg.se
Åååå vad härligt!!! STORT GRATTIS hon är bedårande 😊❤
Å så söt! Grattis!! Vem är hon efter?
Finns så otroligt mycket vackra namn, själv hade jag skrivit en lång lista till mitt första föl -inget av namnen blev det för när fölisen väl stod där så stod namnet i pannan på henne!
#4 Tack 😃 Fina namn, men det ska vara ett isländskt namn 😉
#5 TACK :D Kan inte annat än hålla med!!!! ❤❤❤❤
#6 Tack!! :D Hon är efter Fengur från Skogsdala. Åh va skönt för dig att det var så självklart. Jag tycker det är skitsvårt :/
Grattis! Vilken sötnos! ❤️
Jag tycker att det bara skriker Dóttla om henne! Har du någon speciell bokstav som du vill ha namn på annars?

#7 menar du att det ska låta isländsk? Typ Bikkja å Gleida Annars känner jag två (svarta) islandshästar som heter både Arwen å Paradis 😊
kissmekate.blogg.se
Nóló som betyder svart eller Auðna som betyder lycka tycker jag är fint :) . Vilket supergulligt föl du har fått!
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!